خدمات

شرکت تامین کننده روانکارها

روغن صنعتی

شرکت آنام سرکان به عنوان یکی از معتبرترین و گسترده ترین شرکت ها در شبکه توزیع، عرضه و فروش رسمی و قانونی محصولات نفتی کارخانجات داخلی و خارجی تولید کننده انواع روغن ها و روانکارهای صنعتی، موتوری و گریس های تخصصی در تهران و سراسر کشور می باشد.

شرکت آنام سرکان به عنوان یکی از بزرگترین عرضه کنندگان انواع روانکارها، روغن صنعتی، روغن موتور و مواد شیمیایی در ایران توانسته است با بهره گیری از نیروهای متخصص خود آخرین و جدیدترین محصولات اوریجینال کارخانجات بزرگ و معتبر ایران و جهان از قبیل total ,shell ,mobil ,bp ,esso، نفت بهران، نفت پارس، ایرانول و… را در اختیار مشتریان محترم در سراسر کشور قرار دهد.

از افتخارات این شرکت همکاری مستمر با شرکت های داخلی از قبیل صنایع خودروسازی، صنایع هوایی،کشتی سازی، مهمات سازی، حفاری، نساجی، کاشی سازی، و دیگر صنایع مرتبط بزرگ و کوچک می باشد.

از اینرو این شرکت آمادگی خود را در جهت همکاری پایدار با کلیه واحد های تولیدی اعلام می دارد.

شرکت تامین کننده روانکارها

ویژگی ها و امتیازات شرکت تامین کننده روانکارها

  • برخورداری از کادری مجرب با دانش فنی مورد نیاز جهت مشاوره در انتخاب و خرید انواع گریس و روغن های خاص صنعتی
  • آماده عقد قرارداد به صورت یکجانبه برای تامین کلیه نیازهای روانکاری در طول یکسال
  • تسریع در تحویل به موقع کالای درخواستی

شرکت تامین کننده روانکارها

شرکت ‌آنام سرکان با کوله‌باری از تجربه، با ارائه خدمات زنجیره تأمین از مرحله شناسایی بهترین منابع تولید تا تحویل مواد افزودنی محصولات روانکاری به علاوه انواع روغن‌های پایه، به عنوان مزیت اصلی شایستگی خویش، برای یاری به صنایع کشور همت گماشته است.

فعالیت خدمات بازرگانی با تکیه بر این مزیت، دیدگاه تأمین‌کنندگان معتبر بین‌المللی را جهت بهره‌گیری از کیفیت این خدمات، برای انتخاب همکار در حوزه ایران و خاورمیانه بیش از پیش جلب نموده است و برای صنایع کشور نیز با رضایت از دریافت خدمات عرضه شده، زمینه همکاری استراتژیک و بلند مدت فیمابین را ایجاد نموده است.

مواد اولیه صنعت روانکاری اعم از روغن پایه و افزودنی با رویکرد کاربرد در صنایع مختلف را به صورت مستمر تامین می نماییم به طوریکه تلاش می کنیم به عنوان تکیه گاهی مطمئن برای تولیدکنندگان داخلی و تامین کنندگان خارجی و نهادهای پژوهشی و قانون گذار، مطرح شده و شایستگی خود را برای مشتریان در همه ابعاد به اثبات برسانیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *